HTML

Barázdák

Könnyebb egy blogban leírni életem eseményeit, mint 120 emailbe, egyenként. Szóval tipik "Ez történik velem Londonban" blog a barátaimnak :)

Friss topikok

Sihanoukville, a turistaparadicsom

2013.05.04. 17:38 cimola33

Mivel itthonrol mar nem vagyunk olyan szorgosak a blogirasban (nem mintha utazas kozben tulzasba vittuk volna :) ), igy Zsuzs helyett irok egy bejegyzest csodas Sihanoukvilleben toltott napjainkrol. Aztan majd ha akar, Zsuzs is ir rola:)

Bangkoki erkezesunk ota Zsuzstol azt hallgattam, h mikor megyunk vegre a beachre. Kb. 3 hetig kb minden nap...es vegul eljott a napja. Bar Zsuzs 1 nappal hamarabb akart menni es ugy is volt, h en meg egy napot maradok Pnom Penhben o meg eloremegy a beachere, de a kiraly temetese miatt az amugysem utasbarat kozlekedes nem lett volna zokkenomentes, ugyhogy maradt o is meg egy napot. Nem volt nehez elutni az idot a backpacker paradicsom happy 11 hostel tetoteraszan filmet nezve, billiardozva es abszolut semmit teve. Ha nem tudnatok elkepzelni milyen is az, akkor egyreszt valamit rosszul csinaltok, masreszt itt egy kep rola:

chill out.jpg

A buszut emlekeim szerint eleg sima volt, sot angol utastarsainktol szereztunk scrabblet is, ugyhogy eletemben eloszor jatszottam es kijelenthetem, h imadom. Persze angol es nemet szavakban jatszottunk, Zsuzs a franciat is bele akarta venni, de az tul kiegyensulyozatlan kuzdelem lett volna. Erkezeskor beindult a "keressunk mas turistakat, h olcsobb legyen a tuktuk" funkcionk, ugyhogy a nemet Jan es a nemetholland Sam lett a kivalasztott. Sok opcio nem volt, mert csak ok akartak ugyanarra az olcso backpacker beachre menni ahova mi :) Mivel eleg jo fejeknek tuntek vegulis nem csak a tuktukot, hanem 4 napra a szallast is megosztottuk velunk. Bar 3 szemelyes szobat vettunk ki 4en, 2 nap foldonalvas utan felkoltoztem 3. nak Zsuzsek melle (orulhetett). Alapvetoen a hely a turistaknak epult. Sok sok bar ingyen itallal, a szuper Utopia guesthouse es szorakozoegyseg medencevel es sok sok bulizo fiatallal, az eleg olcso buvarkodo turak, a bananaboat (amirol Zsuzsnak nincs tul jo emleke, en inkabb a partrol fenykepeztem oket, jofajta gyogytesiskent) :) Ahogy az utazas soran sokszor itt is kiprobaltam eletemben eloszor sok sok dolgot, pl furodtem ejjel medenceben (ami tudom nem egy nagy dolog), szivtam vizipipat, leegtem, de ugy, h 3 napig mindenem fajt (kedves barataink borom tiszteletere naponta tobbszor is eloadtak nekem a lobster dancinget, ami a homartanc:) ), snorkelingeltem (vizipipaval kene, de en anelkul tettem, csak a viz alatt szemlelodtem, de igy is csodas volt), lattam mindenfele viziallatot es meg lettem dobalva doglott hallal. Szoval jol eltelt az ido. Par kep, errol a csodas par naprol:

megerkeztunk.jpgbeach2.jpgbeach.jpgharc.jpgmanikur.jpgbananaboat02.jpgbananaboat1_1.jpgteam.jpgtengeeer.jpgtenger2.jpgtenger1_1.jpg

tuzshow2.jpgtuzshow1.jpg

snorkeling.jpgsnork2.jpghajon.jpg

Vegul utazobarataink tovabb leptek Pnom Penhbe es onnan Vietnamba, mi meg maradtunk meg egy napot. Azon az egy napon rajottunk, hogy ez a hely tarsasag nelkul nem is olyan vicces, szoval jo is volt tovabbmenni egy kevesbe turistas helyre. A Tonle Sap melletti Pursatba, ahol aztan tenyleg elenk tarult az altalam imadott, de ugyanakkor nagyon szegeny Kambodzsa.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://barazdak.blog.hu/api/trackback/id/tr815281013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása